Запознайте се с „Екзорсистът“! Камаро с 1000 конски сили или „убиецът на Dodge Demon“.(+ВИДЕО)

Dodge Demon изглежда страхотен, макар още да не е на пазара! Но от Hennessey вече имат подгтовен конкурент или както те го наричат „убиецът на Dodge Demon“, а именно Екзорсистът!

The-Exorcist-Hennessey 22 SMALL

Какво точно очакваха от Dodge? Много ясно, че когато пускаш през 1 седмица тийзъри за твоят невероятен драг ориентиран заводски автомобил, някой ще седне и ще направи по-добър! И тъй като никой още не е 100% сигурен колко точно бърз ще е Dodge Demon, а единствено се знае, че заводско ще е в диапазона на 10 секунди за четвърт миля, от Hennessey са се презастраховали и са направили кола, която „влиза в деветките“ всеки рън без проблеми!

c82de778ee2bd3d5ab8f9bae6ac2447f

Какво ще е сърцето на Камарото питате? Естествено, че V8 със суперчарджър! Цифрите са меко казано брутални – малко над 1000 конски сили и 1300Нм въртящ момент! Да, почти сме сигурни, че може да завъртите земята в другата посока с такава сила! Всичко това е благодарение на множеството подобрения направени върху стоковия ЛТ4 от екипа на Хеннесси.

e068aada88ad6444cb57cb7864d488cf

Тези подобрения включват – подобрени интеркулери, по-голям компресор, инжектори, портнати глави, по-добри разпределени валове, по-добър колянов вал, всмукателни колектори и естествено подобрено ECU. Но, според създателите на това чудовище, убиец на демони, това не е всичко:

„Заразлика от други подобни коли Екзорсистът не е просто кола за четвърт миля. Той е перфектно балансиран супер-мускулест спортист, който може да се справи с всяко предизвикателство! Било то на пистата или на пътя. Няма нужда да казваме, че той ще ‘завърти’ главата на всички, дори на конкурентните ни…“

Или иначе казано това е тънък намек към Dodge, защото най-вероятно Демон няма да притежава почти никакви екстри, като втората седалка в колата също е опционална. Е, ваш ред е Dodge.

 

Ние ще продължим да следим ‘развоят на нещата’, а ако искате и вие да се информирате за тази битка – харесайте страницата ни във фейсбук „MotorWorld“

Share.